FAQ

Producten en verzorging

Stel ik wil een product in een andere kleur die niet op de website staat. Is het mogelijk om het product in de gewenste kleur te bestellen?

Wij kunnen, op basis van beschikbare kleuren, het product in de gewenste kleur leveren. Wel vraagt het extra tijd om de kleur(en) uit te proberen en we zullen uiteraard het resultaat met jou afstemmen. 

Het product dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Wanneer kan ik deze weer bestellen? 

De meeste producten uit onze collectie maken we met de hand of laten we maken op basis van onze ontwerpen. Het kan even duren voordat de voorraad is aangevuld op de website. Het kan ook voorkomen dat we de producten wel op voorraad hebben, maar nog niet is aangevuld op de website. Neem gerust contact met ons op via de chatfunctie of mail ons via info@rumahinterior.nl. 

In hoeverre zijn de producten duurzaam?

Wij vinden het belangrijk om rekening te houden met het klimaat en met de maatschappij. Daarom gebruiken we milieuvriendelijke materialen en gebruiken we plasticvrije verpakkingen en (her)gebruiken we duurzame materialen. Ook kijken we bij onze samenwerking naar duurzaamheid en in hoeverre de samenwerking maatschappelijk verantwoord is.

Hoe kan ik de producten het beste verzorgen? 

Op onze website staat bij ieder product een beschrijving van onze producten. De producten die uit acrylhars bestaan is milieuvriendelijk en vuurbestendig. Deze producten zijn afgewerkt met een sealer en kunnen worden afgenomen met een vochtige doek en milde zeep. De producten zijn niet bestemd voor in de vaatwasser of magnetron. Producten die gemaakt zijn van koolzaadwas dienen aangestoken te worden met een plateau onder de kaars.

Orders en levering

Ik heb besteld. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Leuk dat je bij ons hebt besteld. We doen ons best om zo snel mogelijk jouw bestelling te verwerken. Circa 2 tot 4 dagen kun je je bestelling verwachten. Uiteraard tijdens feestdagen kan de levertijd langer zijn. Helaas zijn we afhankelijk van pakketvervoerder(s). Indien het langer duurt dan houden we je hiervan op de hoogte.

Hoe zit het met gepersonaliseerde producten?

Bij ons kun je je gewenste kleur en geur doorgeven. Dit betekent wel dat bij gepersonaliseerde producten de levering iets langer kan duren. We hebben namelijk tijd nodig om het product te ontwikkelen en te testen. We kunnen een indicatie geven en houden je op de hoogte van de verwachte levertijd.

De bestelling heeft spoed, wat nu?

Neem gerust met ons contact op via de chatfunctie of via info@rumahinterior.nl als het om een spoed bestelling gaat. We kunnen dan samen met je kijken wat mogelijk is en wanneer je het product kan verwachten.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een afhaalpunt?

Ja, dat kan en laat dit s.v.p. ook aan ons weten. Wij bieden jou de mogelijkheid om je bestelling te laten bezorgen bij een DHL/PostNL afhaalpunt. Na de betaling kun je bij onze bezorgopties ervoor kiezen om de bestelling bij ieder gewenst DPD/DHL/PostNL servicepunt op te halen. Handig als je zelf wilt bepalen wanneer je het pakketje wilt ophalen. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschilt per pakketvervoerder en is afhankelijk van het gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. In het winkelmandje ziet u de standaard verzendkosten van € 4,95 voor zowel Nederland als Belgie. 

Bij een bestelling vanaf EUR 35,- betaal je geen verzendkosten.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschilt per pakketvervoerder en is afhankelijk van het gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de standaard verzendkosten van € 4,95 voor Nederland.

Bij een bestelling vanaf EUR 35,- betaalt u geen verzendkosten.

Betaling

Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen uit verschillende betaalmethodes, zoals iDEAL. De methode kun je kiezen die bij jou past. Met behulp van Mollie Payments houden we de betalingsinformatie en gegevens veilig.

Retourneren en klachten

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Wij vinden service belangrijk. Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het  transport, kun je de bestelling in de originele verpakking kosteloos retour sturen. Wanneer wij jouw retour ontvangen hebben, zullen we de bestelling zo spoedig mogelijk opnieuw verzenden. De retourkosten worden teruggestort op het opgegeven rekeningnummer.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Je hebt dan het recht om producten binnen 14 dagen te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van de bestelling. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Houd rekening mee dat de kosten van de retourverzending voor eigen rekening zijn. Ook dien je rekening te houden met jouw verantwoordelijkheid voor de retourverzending. Daarom adviseren we je om retourverzendingen te voorzien van een track & trace code en deze goed te bewaren totdat je een ontvangstbevestiging hebt ontvangen. Je aankoopbedrag ontvangt je zo snel mogelijk terug. 

Kan ik de producten ook ter plaatse retourneren?

Wij hebben geen fysieke winkel. Het is wel mogelijk om je bestelling in ons atelier in Utrecht te retourneren.

Adres: Attleeplantsoen 39, 3527BA Utrecht (gratis parkeren).

Dit kan enkel op basis van een afspraak. Een afspraak maken kan via de chatfunctie op de website, via het contactformulier of mail gerust naar info@rumahinterior.nl

Samenwerken

Het lijkt mij leuk om samen te werken. Hoe nu verder?

Wij vinden het fantastisch om samen te werken. Zo werken we regelmatig samen met influencers of testers. Vind jij het leuk om onze producten te testen of te promoten? Neem gerust contact met ons op via de chatfunctie, het contactformulier of via info@rumahinterior.nl

Ik heb een winkel, kan ik jullie producten inkopen?

Regelmatig krijgen we vragen of we ook aan wholesale doen. Hier zijn zeker mogelijkheden voor. Laten we samen bekijken wat past en wat de mogelijkheden zijn. Mail je vraag naar info@rumahinterior.nl

Feedback

Wij vinden het belangrijk dat we steeds leren en dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Natuurlijk kan ontevredenheid voorkomen en daarom vinden wij het belangrijk dat je jouw onvrede en suggesties met ons deelt. Ook wanneer je wel tevreden bent en ruimte ziet voor verbetering of ideeën hebt, kunt je met ons contact opnemen. We staan open voor je feedback, ideeën en inspiratie. Deel je gedachtegang via info@rumahinterior.nl